سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

ابى رحمه الله قال حدثنى سعد بن عبدالله عن احمد بن ابى عبدالله عن ابى یوسف عن محمد بن ابى عمیر عن مالک بن اعمیر عن ابى عبدالله علیه السلام قال من قال مائه مره لا اله الا الله المکل الحق المبین اعاذه الله العزیز الجبار من الفقر وانس و حشه قبره و استجلب الغنى و استقرع باب الجنه .
ترجمه :
. امام صادق علیه السلام فرمودند: کسى که صد بار (لا اله الا الله المکل الحق المبین )  بگوید، خداى عزیز غائب او را از فقر پناه داده و وحشت قبرش را از بین مى برد، بى نیازى را به دست اورده و در بهشت را کوبیده است .


حدثنى محمد بن موسى بن المتوکل رضى الله عنه قال حدثنى محمد بن یحیى عن محمد بناحمد عن محمد بن السریعن على بن الحکم عن ابى المغرا عن جابر عن ابى عبدالله علیه السلام قال من قال لا اله الا الله من غیر تعجب خلق الله منها طائرا یرفرف على راس صاحبها الى آن تقوم الساعه و یذکر لقائلها.
ترجمه :
.. امام صادق علیه السلام فرمودند: کسى که بدون تعجب (لا اله الا الله )بگوید، خداوند پرنده اى از آن مى آفریند که تاروز قیامت روى سر گوینده اش بال زده و برایش ذکر میگوید.


ابى رحمه الله قال حدثنى سعد بن عبدالله عن احمد بن محمد عن عبدالرحمن بن ابى نجرآن عن عبدالعزیز العبدى عن عمر بن یزید عن ابى عبدالله علیه السلام قال سمعته یقول من قال فى کل یوم اشهد آن لا اله الا الله وحده لا شریک له الها واحدا احدا صمدا لم یتخذ صاحبه و لا ولدا کتب الله له خمسه و اربعین الف الف حسنه و محا عنه خمسه و اربعین الف الف سیئه و رفع له خمسه و اربعین الف الف درجه و کان کمن قرا القرآن فى یومه اثنتى عشره مره و بنى الله بیتا فى الجنته .
ترجمه :
... امام صادق علیه السلام فر مودند: کسى که هر روز بگوید (اشهد آن لا اله الا الله وحده لا شریک له الها واحدا احدا صمدا لم یتخذ صاحبه و لا ولدا. ) ، خداوند براى او چهل و پنج هزار هزار حسنه نوشته ، چهل و پنج هزارهزار گناه او را پاک کرده ، چهل و پنج هزار هزار درجه آن او را بالاتر مى برد، خانه اى در بهشت براى او مى سازد و مانند کسى است که در آن روز دوازده بار قرآن خوانده باشد.


منبع: ثواب الاعمال و عقاب الاعمال




تاریخ : سه شنبه 93/4/17 | 2:28 عصر | نویسنده : محمــــد | نظر

  • ایران موزه | پاپو مارکت | بک لینک